شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

علمی آموزشی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

مدارس تيزهوشان يكي از مدارس بسيار طرفدار در كشور مي باشد كه در سال هاي اخير داوطلبان بسياري را به سوي خود جذب كرده است. تيزهوشان ششم به هفتم بيش ترين و پرطفدارترين مقطع تحصيلي اين مدارس مي باشد كه هر ساله هم بر تعداد شركت كنندگان افزوده مي گردد.

در ايم مقاله قصد داريم بصورت خلاصه و تصويري نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان ششم به هفتم را آموزش دهيم زيرا بسياري از داوطلبان در ثبت نام مشكلات و سوالات زيادي دارند.

ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم را براي راحتي به طور كلي به پنج مرحله تقسيم كرده ايم كه در زير به ترتيب توضيح مي دهيم:

1- ورود به سايت ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

2- وارد كردن كد ملي داوطلب و رمز عبور همگام

3- پر كردن فيلد اطلاعات شناسنامه اي و تحصيلي داوطلب

4- بارگزاري عكس اسكن شده داوطلب در سايت

5- پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم

مرحله اول ورود به سايت ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

بر خلاف ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم كه در سايت azmoon.medu.ir صورت مي پذيرد ، ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم در سايت hoosh.meu.ir صورت مي پذيرد. براي ورود به سايت ثبت نام روي لينك " hoosh.medu.ir " كليك نماييد.

با ورود به سايت تصويري مشابه تصوير زير ملاحضه مي نماييد.

[caption id="attachment_169" align="alignnone" width="600"]ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتمثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم[/caption]

در صورتي كه اين تصوير را ديديد پس درست وارد سايت شده ايد.

مرحله دوم وارد كردن كد ملي و رمز عبور همگام در ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

بعد از ورود به سايت در سمت راست سايت همانگونه كه مي بينيد كد ملي و رمز همگام را براي ورود به سايت مي خواهد كه در تصوير زير هم نشان داده ايم:

[caption id="attachment_170" align="alignnone" width="600"]hoosh.medu.irhoosh.medu.ir[/caption]

در بخش كد ملي كه بايد كد ملي دانش آموز وارد شود.

در بخش رمز عبور همگام دو امكان وجود دارد:

1- رمز عبور همگام ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم را از مدرسه دريافت كنيد.

2- از گزينه رمز را نميدانم در خود سايت استفاده كرده و با وازد كردن شماره شش رقمي سريال شناسنامه كه بصورت قرمز رنگ در شناسنامه درج مي گردد مي توانيد رمز عبور را دريافت نماييد.

مرحله سوم پر كردن اطلاعات تحصيلي و شناسنامه اي داوطلب

بعد از ورود به سايت صفحه اي براي شما باز مي گردد كه نام و نام خانوادگي داوطلب در آن درج شده است. بعضي از اطلاعات داوطلب پر شده و بعضي ديگر نيز خالي مي باشد. شما بايد فيلدهايي كه خالي مي باشد را تكميل نماييد. در هنگام پر كردن اطلاعات دقت كنيد دو گزينه وجود دارد كه بايد يكي از آن ها را انتخاب نماييد.

يكي از اين گزينه ها داشتن نمره خيلي خوب در تمامي دروس نيمسال دوم پايه پنجم و گزينه ديگر يك نمره خوب و بقيه خيلي خوب در پاسه پنجم.

تذكر: اگر داوطلب يكي از دو شرط بالا را نداشته باشد نمي تواند ثبت نام نمايد.

مرحله چهارم بارگزاري عكس داوطلب در ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

در مرحله آخر پس از تكميل اطلاعات ، عكس داوطلب خواسته مي شود كه بايد در سيستم بارگزاري گردد تا ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم تكميل گردد.

براي اينكار مي توانيد عكس را در بيرون اسكن كرده و بارگزاري كرده و يا با گوشي موبايل در جايي كه پس زمينه سفيد باشد عكس گرفته و ويرايش كنيد و بارگزاري نماييد.

بعد از بارگزاري عكس ثبت نام اوليه تيزهوشان ششم به هفتم تمام مي باشد.

مرحله پنجم پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

هزينه ثبت نام تيزهوشان در حدود 15 تا 20 هزار تومان مي باشد كه در بايد بصورت آنلاين در سايت صورت پذيرد. لينك پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان ، يك ماه پس از ثبت نام در همان سايت hoosh.medu.ir فعال مي گردد كه بايد دوباره به سايت مراجعه كرده و كد ملي و رمز عبور همگام را وارد كنيد و پس از ورود به پروفايل از لينك پرداخت هزينه استفاده نماييد. براي پرداخت آنلاين نياز به رمز دوم كارت اعتباري داريد.

در آخر در صورتي كه در هر كدام از مراحل مشكلي داشتيد يا نياز به مشاوره تحصيلي براي قبولي داشتيد مي توانيد از مشاوران مركز با شماره هاي زير كمك بگيريد.

1- تلفن ثابت از سراسر كشور بدون كد: 9099071375

2- استان تهران بدون كد: 9092305784

3- همراه اول: 99221106

مشاوران مركز از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوي شما عزيزان هستند.

منبع: ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir

با توجه به اینکه در سال های گذشته علاقه دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان زیاد شده و داوطلبان زیادی برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان داوطب شده اند ، مسلما رقابت برای قبولی در این مدارس نیز بسیار بیشتر از قبل شده است.


دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir

با توجه به اینکه در سال های گذشته علاقه دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان زیاد شده و داوطلبان زیادی برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان داوطب شده اند ، مسلما رقابت برای قبولی در این مدارس نیز بسیار بیشتر از قبل شده است.

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند ابتدا باید از روند ثبت نام در آزمون این مدارس اطلاعات کافی را بدست آورده باشند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

مهمترین اقدامی که دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان بایستی انجام دهند ، دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان می باشد. شما میتوانید با مراجعه به سایت تیزهوشانazmoon.medu.ir وhoosh.medu.ir دفترچه آزمون تیزهوشان رو دانلود کنید.

با توجه به اینکه آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم برگزار می گردد ، پس دو تا دفترچه مجزا برای ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم منتشر می شود. دفترچه راهنمای آزمون تیزهوشان شامل تمامی اطلاعات مربوط به فرایند ثبت نام مدارس تیزهوشان می باشد که دانش آموزان میتوانند با مطالعه آن همه اطلاعات لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان را بدیت بیاورند.

محتوای دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان شامل : زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ، مدارک لازم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان ، نحوه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ، زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ، تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ، منابع آزمون تیزهوشان وتعداد سوالت و ضرایب دروس امتحانی ، نحوه اعمال سهمیه شاهد و ایثارگران ، زمان اعلام نتایج و نحوه دریافت کارنامه تیزهوشان ، نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و نحوه درخواست انتقالی و جابجایی در مدارس تیزهوشان می باشد.

شما داوطلبان عزیز می توانید با مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون تیزهوشان ، فرایند ثبت نام مدارس تیزهوشان را با توجه به جدول زمانبندی اعلام شده انجام دهید.

دقت داشته باشید که تمامی مراحل ثبت نام را بصورت دقیق و بدون هیچ خطایی انجام داده باشید ، در غیر این صورت کوچک ترین مغایرت اطلاعات میتواند به منزله جلوگیری از شرکت در آزمون تیزهوشان باشد.

همچنین داوطلبانی که در ثبت نام مدارس تیزهوشان دچار خطا شده و اطلاعات داوطلبی رو بصورت اشتباه وارد کرده اند میتوانند با مراجعه به سایت www.azmoon.medu.ir نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس تیزهوشان اقدام کنند. و داونش آموزانی پاسه ششم که قصد شرکت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان را دارند میتوانند از طریق سایت hoosh.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

چنانچه در فرایند ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و ثبت نام مدارس شاهد با مشکلی مواجه شدید میتوانید از راهنمایی های مشاورین مرکز سبز مشاور sabzmoshaver.com استفاده نمایید.

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir آموزش پزشکی

زمان ثبت نام تيزهوشان و نمونه دولتي

مدارس تيزهوشان و مدارس نمونه دولتي از مدارس بسيار پرطرفدار در كشور مي باشند كه بسياري از دانش آموزان تمايل دارند در يكي از اين مدارس وارد شوند و ادامه تحصيل دهند. زيرا كه بسياري از والدين و كارشناسان سطح مدارس تيزهوشان و مدارس نمونه دولتي را از بقيه مدارس بالاتر مي دانند و در واقع با وارد شدن دانش آموز در اين مدارس تا حدودي خيال والدين و خود دانش آموز از برخورداري از سطح علمي مناسب و امكانات خوب راحت مي شود. البته نا گفته نماند كه در سال هاي اخير مدارس ديگري سطح علمي قابل قبولي پيدا كرده اند و ثبت نام مدارس ماندگار البرز ، ثبت نام مدارس فرهنگ ، ثبت نام مدارس شاهد و مدارس انرژي اتمي نيز پرمتقاضي شده است.


زمان ثبت نام تيزهوشان و نمونه دولتي

مدارس تيزهوشان و مدارس نمونه دولتي از مدارس بسيار پرطرفدار در كشور مي باشند كه بسياري از دانش آموزان تمايل دارند در يكي از اين مدارس وارد شوند و ادامه تحصيل دهند. زيرا كه بسياري از والدين و كارشناسان سطح مدارس تيزهوشان و مدارس نمونه دولتي را از بقيه مدارس بالاتر مي دانند و در واقع با وارد شدن دانش آموز در اين مدارس تا حدودي خيال والدين و خود دانش آموز از برخورداري از سطح علمي مناسب و امكانات خوب راحت مي شود. البته نا گفته نماند كه در سال هاي اخير مدارس ديگري سطح علمي قابل قبولي پيدا كرده اند و ثبت نام مدارس ماندگار البرز ، ثبت نام مدارس فرهنگ ، ثبت نام مدارس شاهد و مدارس انرژي اتمي نيز پرمتقاضي شده است.

www.azmoon.medu.ir

آزمون مدارس تيزهوشان و آزمون مدارس نمونه دولتي در سال هاي اخير بصورت متفاوت از هم برگزار مي گرديد ولي از سال 97 مقرر شد يك آزمون مشترك براي گزينش دانش آموزان در مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي برگزار گردد. به همين منظور سايت www.azmoon.medu.ir به عنوان سايت ثبت نام آزمون ورودي مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي www.hoosh.medu.ir معرفي شد و كليه متقاضيان شركت در آزمون تيزهوشان و نمونه دولتي بايد با مراجعه به اين سايت در آزمون مورد علاقه خود ثبت نام مي كردند.

hoosh.medu.ir

داوطلبان توجه داشته باشيد كه تنها سايت معتبر براي انجام مراحل ثبت نام مدارس استعداد درخشان ( آزمون تيزهوشان و آزمون نمونه دولتي) همين سايت بوده و ثبت نام مدارس تيزهوشان ششم به هفتم و ثبت نام مدارس تيزهوشان نهم به دهم از طريق همين سامانه مي باشد و داوطلبان بايد ثبت نام خود را بطور كامل انجام داده و كد رهگيري و رسيد ثبت نام دريافت نماييد.

مراحل مربوط به آزمون ورودي مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي ازطريق سايت azmoon.medu.ir به شرح ذيل مي باشد :

دانلود دفترچه راهنماي ثبت نام مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي

ثبت نام اوليه داوطلب و تكميل اطلاعات داوطلبي

پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان / پرداخت هزينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان / دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي

دريافت كليد سوالات آزمون تيزهوشان / دريافت كليد سوالات آزمون نمونه دولتي

اعلام نتايج آزمون تيزهوشان / اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان / اعتراض به نتايج آزمون نمونه دولتي

تكميل ظرفيت مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي

منبع: زمان ثبت نام تيزهوشان و نمونه دولتي نبض سلامتي

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

قبل از اینکه به بیان شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان بپردازیم لازم میدانیم ابتدا اشاره ای به زمان و نحوه ثبت نام داشته باشیم. آزمون مدارس تیزهوشان در چند سال اخیر از طریق سامانه استعدادهای درخشان در دو پایه هفتم و پایه دهم بصورت کشوری انجام می گیرد. آدرس سایت تیزهوشان به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir می باشد که دانش آموزان باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.


شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

قبل از اینکه به بیان شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان بپردازیم لازم میدانیم ابتدا اشاره ای به زمان و نحوه ثبت نام داشته باشیم. آزمون مدارس تیزهوشان در چند سال اخیر از طریق سامانه استعدادهای درخشان در دو پایه هفتم و پایه دهم بصورت کشوری انجام می گیرد. آدرس سایت تیزهوشان به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir می باشد که دانش آموزان باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

azmoon.medu.ir

بر اساس زمانبندی هرساله ، ثبت نام آزمون تیزهوشان از اواخر بهمن ماه شروع می گردد و دانش آموزان باید تمامی مراحل مربوط به این آزمون را بصورت کامل از طریق سامانه azmoon.medu.ir انجام دهند.

شرایط ثبت نام : همانطور که بیان کردیم مدارس آزمون در دو دوره متوسطه اول و متوسطه دوم اقدام به جذب دانش آموزان می نمایند. برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان داوطلبان باید شرایط اختصاصی مربوط به هر مقطع تحصیلی را داشته باشند.

دانش آموزان پایه ششم که داوطلب شرکت در ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می باشند باید در تمامی دروس خود نمرات خیلی خوب و یا حداقل در دو درس نمره خوب را کسب نمایند تا بتوانند مجاز به شرکت در این آزمون شوند.

و دانش آموزان پایه نهم برای شرکت در ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم می باشند باید حداقل معدل 19 را کسب نمایند.

منابع آزمون تیزهوشان: منابع آزمون تیزهوشان به دو صورت سوالات استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی طراحی می شود. حدود 20 در صد از سوالات آزمون تیزهوشان در پایه هفتم و دهم مربوط به سوالات استعداد تحلیلی می باشد که بصورت غیرکلامی و چهار گزینه ای می باشد.

سوالات آزمون تیزهوشان در پایه هفتم به محتوای درسی دانش آموزان در پایه پنجم و ششم ابتدایی مربوط می شود. در واقع دانش آموزان باید علاوه بر دروس پایه ششم ، به دروس پایه پنجم نیز مسلط باشند زیرا که یک سوم از منابع آزمون تیزهوشان پایه هفتم را دروس پایه پنجم تشکیل می دهند.

سوالات آزمون تیزهوشان در پایه هفتم هم از دروس پایه هشتم و نهم دانش آموزان طراحی می شود به نحوی که یک سوم سوالات از پایه هشتم و دو سوم سوالات از پایه نهم طراحی می گردد.

دانش آموزان عزیز توجه نمایید که تمامی سوالات آزمون تیزهوشان بصورت چهار گزینه ای بوده و نمره منفی دارد.

شما داوطلبان عزیز میتوانید منابع آزمون تیزهوشان در پایه هفتم و پایه دهم را با مراجعه به سایت تیزهوشان www.azmoon.medu.ir بدست بیاورید. همچنین سایت hoosh.medu.ir برای دانش آموزان پایه ششم می باشد که میتوانند از طریق این سایت در آزمون سنجش هوش شرکت کنند.

همچنین توجه داشته باشید که اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نیز از طریق همین سامانه خواهد بود.

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میگیرد. برای گزینش دانش آموزان در هر دو مقطع مدارس تیزهوشان ازطریق سازمان استعدادهای درخشان آزمونی با عنوان " آزمون مدارس تیزهوشان " برگزار می شود.


سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میگیرد. برای گزینش دانش آموزان در هر دو مقطع مدارس تیزهوشان ازطریق سازمان استعدادهای درخشان آزمونی با عنوان " آزمون مدارس تیزهوشان " برگزار می شود.

آزمون مدارس تیزهوشان هرساله و طی یک مرحله برگزار می گیرد و کلیه متقاضیان تحصیل در مدارس تیزهوشان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی آزمون تیزهوشان بایستی در آزمون شرکت کنند و نمره قبولی مدارس تیزهوشان را کسب کنند. توجه داسته باشید که شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم با شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم متفاوت می باشد.

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان : ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بصورت اینترنتی بوده و از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir انجام می گیرد. داوطلبان توجه داشته باشید که تمامی اطلاعیه ها و اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان در این سایت منتشر شده و شما باید تمامی مراحل مربوط ثبت نام مدارس تیزهوشان را از طریق همین سایت پیگیری کنید. همچنین داوطلبان مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم میتوانند از طریق سایت hoosh.medu.ir پیگسر اطلاعیه های ثبت نام پایه هفتم تیزهوشان باشند.

با توجه به چند مرحله ای بودن ثبت نام مدارس تیزهوشان لازم میدانیم شما داوطلبان را با مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سامانه www.azmoon.medu.ir آشنا سازیم :

مرحله اول : اولین مرحله ثبت نام مدارس تیزهوشان تکمیل اطلاعات داوطلبی و انتخاب مدارس تیزهوشان بصورت اولویت بندی می باشد. برای انجام این مرحله و وارد شدن به سامانه داوطلبان نیاز به رمز ورد همگام دارند که این کد را باید از طریق مدیر مدرسه دریافت کنند. توجه داشته باشید که رمز ورود همگام رو تا اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به همراه داشته باشید.

مرحله دوم : پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان دومین مرحله از فرایند ثبت نام مدارس تیزهوشان می باشد. داوطلبان باید مبلغی را به عنوان وجه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سامانه http://azmoon.medu.ir/ بصورت اینترنتی پرداخت کنند. توجه داشته باشید که عدم پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان به منزله انصراف از شرکت در آزمون می باشد.

مرحله سوم : مرحله بعدی مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می باشد. در این مرحله داوطلبان میتوانند در بازه زمانی 10 روز مانده به آزمون تیزهوشان با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir ، کارت آزمون رو برای حضور در جلسه آزمون تیزهوشان دریافت کنند. لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی می باشد.

چنانچه مراحل بالا را به ترتیب انجام داده اید مطمئن باشید که ثبت نام شما در آزمون مدارس تیزهوشان تکمیل بوده و شما هیچ منعی برای حضور در جلسه آزمون تیزهوشان نخواهید داشت. در صورت داشتن مغایرت اطلاعات داوطلبی می توانید با مراجعه به سایت نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام نمایید.

منبع: سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مشاور همراه

سایت www.azmoon.medu.ir

سازمان استعدادهای درخشان مجری برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. آزمون مدارس تیزهوشان با هدف گزینش دانش آموزان ممتاز و با استعداد هر ساله برگزار می گردد. آزمون تیزهوشان در دو پایه تحصیلی مختلف با عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه هفتم و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه دهم برگزار می گردد.


سایت www.azmoon.medu.ir

سازمان استعدادهای درخشان مجری برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. آزمون مدارس تیزهوشان با هدف گزینش دانش آموزان ممتاز و با استعداد هر ساله برگزار می گردد. آزمون تیزهوشان در دو پایه تحصیلی مختلف با عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه هفتم و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه دهم برگزار می گردد.

در چند سال اخیر سایت اینترنتی azmoon.medu.ir به عنوان سایت مدارس تیزهوشان شناخته می شود که داوطلبان بایستی کلیه مراحل مربوط به ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان را از طریق این سایت انجام دهند. این سایت وابسته به سازمان استعدادهای درخشان بوده و تمامی اطلاعیه های مربوط به آزمون های استعداد درخشان از طریق همین سامانه منتشر می گردد.

ثبت نام ورودی مدارس تیزهوشان یک مرتبه در سال انجام می گیرد و معمولا از نیمه دوم بهمن ماه فرایند ثبت نام شروع می گردد. ثبت نام مدارس تیزهوشان به صورت چند مرحله ای می باشد که لازم است همه مراحل بصورت کامل انجام گیرد.

دانش آموزان به خاطر داشته باشید که ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم بصورت جداگانه و در بازه زمانی متفاوت و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام میگیرد و کلیه دانش آموزانی که متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان هستند باید از طریق همین سایت ثبت نام خود را انجام دهند. البته به احتمال قوی ثبت نام در پایه هفتم مدارس تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت.

سایت تیزهوشان www.azmoon.medu.ir علاوه بر اطلاع رسانی های مربوط به آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ، خدمات دیگری هم به داوطلبان ارائه می کند. داوطلبان میتوانند با مراجعه به این سایت دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس تیزهوشان را در دو پایه هفتم و دهم دانلود نموده و تمامی اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان ، شرایط ثبت نام آژمون تیزهوشان ، نحوه ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان و حتی نمونه سوالات مربوط به آزمون تیزهوشان را بدست بیاورند.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سایت http://azmoon.medu.ir/ داوطلبان نیاز به وارد کردن شماره شناسنامه خود به همراه رمز ورود همگام می باشند. رمز ورود همگام معمولا سریال شناسنامه ( 6 رقم آخر )می باشد در غیر این صورت داوطلبان باید از طریق مدیر مدرسه رمز همگام خود دریافت کنند. پس از وارد کردن شماره شناسنامه و رمز ورود همگام دانش آموزان میتوانند وارد صفحه ثبت نام شده و اطلاعات داوطلبی خود را تکمیل نمایند. در این مرحله داوطلبان علاوه بر وارد کردن اطلاعات داوطلبی بایستی مدارس تیزهوشان را بر اساس اولویت خود انتخاب کنند.

منبع: سایت سایت www.azmoon.medu.ir اموزشی کو


ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر

ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر

مدارس شاهد شهر مشکین شهر از علاقه مندان به تحصيل در اين مدارس با در نظر گرفتن شرايط اختصاصي ثبت نام بعمل مي آورد . ثبت نام در مدارس شاهد شهر مشکین شهر در مقاطع تحصيلي مختلف صورت مي گيرد و داوطلبان ميتوانند در صورت دارا بودن شرايط ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر در اين مدارس ادامه تحصيل دهند.

براي ثبت نام مدارس شاهد مي توانيد به لينك " ثبت نام مدارس شاهد " و یا مركز مشاوره تحصيلي سبز مشاور به نشانیhttp://sabzmoshaver.com كمك بگيريد.

ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر

مدارس شاهد شهر مشکین شهر از علاقه مندان به تحصيل در اين مدارس با در نظر گرفتن شرايط اختصاصي ثبت نام بعمل مي آورد . ثبت نام در مدارس شاهد شهر مشکین شهر در مقاطع تحصيلي مختلف صورت مي گيرد و داوطلبان ميتوانند در صورت دارا بودن شرايط ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر در اين مدارس ادامه تحصيل دهند.

براي ثبت نام مدارس شاهد مي توانيد به لينك " ثبت نام مدارس شاهد " و یا مركز مشاوره تحصيلي سبز مشاور به نشانی http://sabzmoshaver.com كمك بگيريد.

نشاني سايت سبز مشاور sabzmoshaver.com مي باشد. ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر در مقاطع تحصيلي بدين صورت مي باشد : ثبت نام مدارس شاهد پايه ابتدايي شهر مشکین شهر ، ثبت نام مدارس شاهد پايه متوسطه اول شهر مشکین شهر ، ثبت نام مدارس شاهد پايه متوسطه دوم شهر مشکین شهر و ثبت نام ميان پايه مدارس شاهد شهر مشکین شهر.

شرايط ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر

با توجه به اينكه پذيرش در مدارس شاهد شهر مشکین شهر در پايه هاي مختلف صورت مي گيرد ، پس شرايط ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف متفاوت مي باشد. دانش آموزان براي ورود به مدارش شاهد بايد علاوه بر داشتن شرايط عمومي ، شرايط اختصاصي مدارس شاهد و همچنين امتيازات لازم براي قبولي در مدارس شاهد را داشته باشند.

با توجه به اينكه داوطلبان پايه اول ابتدايي هيچ سابقه تحصيلي ندارند ، در پذيرش پايه ابتدايي مدارس شاهد شرايط عمومي دانش آموزان و امتيازات مربوط به مدارس شاهد لحاظ مي گردد.

دانش آموزاني كه داوطلب شركت در ثبت نام پايه ششم به هفتم مدارس شاهد شهر مشکین شهر هستند بايد در تمامي دروس پايه پنجم نمرات خيلي خوب و يا حداقل در دو درس نمره خوب را كسب نمايند. همچنين براي پذيرش در پايه متوسطه اول مدارس شاهد ، دانش آموزان بايستي امتيازات مربوط به جدول امتيازبندي مدارس شاهد رو كسب نمايند.

همچنين داوطلباني كه ميخواهند در ثبت نام پايه دهم مدارس شاهد شهر مشکین شهر شركت نمايند بايستي معدل نمرات آن ها در پايه هشتم 18 به بالا باشد.

زمان و نحوه ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر

ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر هرساله و يك مرتبه در سال انجام مي گيرد كه داوطلبان براي تحصيل در اين مدارس بايد بر اساس زمان بندي اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند. ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر معمولا هرساله از اول خرداد ماه شروع شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه مي يابد. بدين صورت كه ابتدا ثبت نام پايه ابتدايي مدارس شاهد شهر تهزان شروع شده و در ادامه به ترتيب ثبت نام متوسطه اول مدارس شاهد و متوسطه دوم مدارس شاهد شهر مشکین شهر شروع مي گردد و در آخر هم ثبت نام ميان پايه مدارس شاهد شهر مشکین شهر انجام مي گيرد.

ثبت نام در مدارس شاهد شهر مشکین شهر به صورت اينترنتي بوده و مدارس از انجام ثبت نام حضوري اجتناب ميكنند. همه متقاضيان ميتوانند با مراجعه به سايت مدارس شاهد كشور به نشاني اينترنتي www.saja.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

دانش آموزان توجه داشته باشند كه براي ثبت نام در سايت مدارس شاهد نياز به پرداخت هيچ هزينه اي ندارند. دانش آزموان ميتوانند با وارد كردن شماره دانش آموزي و شماره شناسنامه خود وارد سامانه ثبت نام شده و مشخصات داوطلبي خود را وارد نمايند. پس از تكميل اطلاعات داوطلبي بايد مداس مربوط به منطقه سكونت خود را به ترتيب اولويت انتخاب نماييد و در ادامه در صورت داشتن امتيازات مربوط به قبولي در مدارس شاهد شهر مشکین شهر مي توانيد آن ها را وارد نماييد. پس از تكميل تمامي مراحل بت نام در انتها بايد كد رهگيري ثبت نام را دريافت نماييد.

توجه داشته باشيد كه ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر مختص خانواده هاي شاهد و ايثارگران نمي باشد و تمامي داوطلبان ميتوانند در ثبت نام اين مدارس شركت كنند.

اعلام نتايج مدارس شاهد شهر مشکین شهر

داوطلباني كه در ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر شركت داشته اند ميتوانند يك هفته پس از اتمام زمان ثبت نام مدارس شاهد شهر مشکین شهر ، به سايت saja.medu.ir جهت مشاهده نتايج خود مراجعه كنند. داوطلباني كه موفق به پذيرش در مدارس شاهد مي شوند بايستي با در دست داشتن مدارك مربوط به پذيرفته شدگان مدارس شاهد شهر مشکین شهر به مدرسه مربوطه مراجعه كرده و ثبت نام خود را تكميل نمايند.


ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل

مدارس شاهد استان اردبیل از علاقه مندان به تحصیل در این مدارس با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام در مدارس شاهد استان اردبیل در مقاطع تحصیلی مختلف صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل در این مدارس ادامه تحصیل دهند.


ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل

مدارس شاهد استان اردبیل از علاقه مندان به تحصیل در این مدارس با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام در مدارس شاهد استان اردبیل در مقاطع تحصیلی مختلف صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل در این مدارس ادامه تحصیل دهند. ازجمله شهرهای بزرگ استان اردبیل می توان به اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال اشاره کرد.

نشانی سایت سبز مشاور sabzmoshaver.com می باشد. ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل در مقاطع تحصیلی بدین صورت می باشد : ثبت نام مدارس شاهد پایه ابتدایی استان اردبیل ، ثبت نام مدارس شاهد پایه متوسطه اول استان اردبیل ، ثبت نام مدارس شاهد پایه متوسطه دوم استان اردبیل و ثبت نام میان پایه مدارس شاهد استان اردبیل.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل

با توجه به اینکه پذیرش در مدارس شاهد استان اردبیل در پایه های مختلف صورت می گیرد ، پس شرایط ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف متفاوت می باشد. دانش آموزان برای ورود به مدارش شاهد باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی مدارس شاهد و همچنین امتیازات لازم برای قبولی در مدارس شاهد را داشته باشند.

با توجه به اینکه داوطلبان پایه اول ابتدایی هیچ سابقه تحصیلی ندارند ، در پذیرش پایه ابتدایی مدارس شاهد شرایط عمومی دانش آموزان و امتیازات مربوط به مدارس شاهد زیر نظر آموزش پرورش لحاظ می گردد.

دانش آموزانی که داوطلب شرکت در ثبت نام پایه ششم به هفتم مدارس شاهد استان اردبیل هستند باید در تمامی دروس پایه پنجم نمرات خیلی خوب و یا حداقل در دو درس نمره خوب را کسب نمایند. همچنین برای پذیرش در پایه متوسطه اول مدارس شاهد ، دانش آموزان بایستی امتیازات مربوط به جدول امتیازبندی مدارس شاهد رو کسب نمایند.

برای ثبت نام مدارس شاهد می توانید از لینک " http://sabzmoshaver.com/registration-of-control-schools/ " از مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور کمک بگیرید.

همچنین داوطلبانی که میخواهند در ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد استان اردبیل شرکت نمایند بایستی معدل نمرات آن ها در پایه هشتم 18 به بالا باشد.

زمان و نحوه ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل

ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل هرساله و یک مرتبه در سال انجام می گیرد که داوطلبان برای تحصیل در این مدارس باید بر اساس زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل معمولا هرساله از اول خرداد ماه شروع شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه می یابد. بدین صورت که ابتدا ثبت نام پایه ابتدایی مدارس شاهد استان تهزان شروع شده و در ادامه به ترتیب ثبت نام متوسطه اول مدارس شاهد و متوسطه دوم مدارس شاهد استان اردبیل شروع می گردد و در آخر هم ثبت نام میان پایه مدارس شاهد استان اردبیل انجام می گیرد.

ثبت نام در مدارس شاهد استان اردبیل به صورت اینترنتی بوده و مدارس از انجام ثبت نام حضوری اجتناب میکنند. همه متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت مدارس شاهد کشور به نشانی اینترنتی www.saja.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دانش آموزان توجه داشته باشند که برای ثبت نام در سایت مدارس شاهد نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند. دانش آزموان میتوانند با وارد کردن شماره دانش آموزی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه ثبت نام شده و مشخصات داوطلبی خود را وارد نمایند. پس از تکمیل اطلاعات داوطلبی باید مداس مربوط به منطقه سکونت خود را به ترتیب اولویت انتخاب نمایید و در ادامه در صورت داشتن امتیازات مربوط به قبولی در مدارس شاهد استان اردبیل می توانید آن ها را وارد نمایید. پس از تکمیل تمامی مراحل بت نام در انتها باید کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل مختص خانواده های شاهد و ایثارگران نمی باشد و تمامی داوطلبان میتوانند در ثبت نام این مدارس شرکت کنند.

اعلام نتایج مدارس شاهد استان اردبیل

داوطلبانی که در ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل شرکت داشته اند میتوانند یک هفته پس از اتمام زمان ثبت نام مدارس شاهد استان اردبیل ، به سایت saja.medu.ir جهت مشاهده نتایج خود مراجعه کنند. داوطلبانی که موفق به پذیرش در مدارس شاهد می شوند بایستی با در دست داشتن مدارک مربوط به پذیرفته شدگان مدارس شاهد استان اردبیل به مدرسه مربوطه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان

رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان یکی از رشته های محبوب و مخصوص دانشگاه علمی کاربردی می باشد که داوطلبان بسیار زیادی سالیانه در رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان ثبت نام کرده و وارد دانشگاه می شوند. رشته کاردانی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان دانشگاه علمی کاربردی دارای واحدهای تخصصی و متفاوت با رشته های مشابه برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان بقیه دانشگاه ها می باشد. در زیر درباره رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بصورت کلی توضیح داده شده است و تمامی اطلاعاتی که برای رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان علمی کاربردی لازم دارید را در زیر قرار داده ایم.


رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان

رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان یکی از رشته های محبوب و مخصوص دانشگاه علمی کاربردی می باشد که داوطلبان بسیار زیادی سالیانه در رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان ثبت نام کرده و وارد دانشگاه می شوند. رشته کاردانی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان دانشگاه علمی کاربردی دارای واحدهای تخصصی و متفاوت با رشته های مشابه برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان بقیه دانشگاه ها می باشد. در زیر درباره رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بصورت کلی توضیح داده شده است و تمامی اطلاعاتی که برای رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان علمی کاربردی لازم دارید را در زیر قرار داده ایم.

درباره رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان

رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان جز لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی می باشد و در واقع هیچ آزمونی برای ورود به رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان گرفته نمی شود. رشته های بسیار زیادی در مقطع کاردانی علمی کاربردی وجود دارد که یکی از آن ها رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان می باشد که در لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی قرار دارند.

همانگونه که می دانیم تمامی لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی قرار دارند. رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان در گروه صنعت قرار دارد و شما با انتخاب رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان دیگر رشته دیگری از گروه دیگر نمی توانید انتخاب نمایید.

آینده شغلی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان بستگی به میزان سطح علمی و عملی دانشجو دارد. اگر دانشجو واحدهای عملی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان را با تسلط کامل پشت سر بگذارد و صرفا بدنبال گذراندن واحد و گرفتن مدرک نباشند می توانند به راحتی وارد بازار کار شده و پیشرفت خوبی در رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان شوند.

میزان شهریه برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان همانند بقیه رشته های بدون آزمون کاردانی علمی کاربردی تقریبا در حدود 700 تا 900 هزار تومان برای هر ترم می باشد که شاید هر سال مقداری نیز به شهریه متغییر رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان افزوده گردد و باز هم میزان شهریه کاردانی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان علمی کاربردی در مقایسه با بقیه دانشگاه ها مناسب تر می باشد. اطلاعات کامل در لینک " رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی " می توانید ببینید.

ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان سالیانه دوبار در صورت می پذیرد. یکبار برای ورودی مهر ماه که معمولا در تیر ماه صورت می پذیرد و یکبار برای ورودی بهمن ماهکه معمولا دی ماه ثبت نام بدون کنکور را برای رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان انجام می دهند.

داوطلبان عزیز همچنین برای اطلاع از:

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان

واحدهای تخصصی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان علمی کاربردی

واحدهای عملی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان علمی کاربردی

میزان شهریه واحدهای عملی و تخصصی و شهریه ثابت رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان

زمان ثبت نام دقیق رشته کاردانی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان علمی کاربردی

دانلود دفترچه ثبت نام رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان

آینده شغلی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان کاردانی علمی کاربردی

معدل مورد نیاز برای قبولی در رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان کاردانی علمی کاربردی

عوامل موثر در قبولی رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان

و هر سوال دیگری درباره رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان و بقیه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور کمک بگیرید برای تماس با مشاوران سبز مشاور می توانید به وب سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید یا با راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار نمایید.

تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره: 9099071375

همراه اول : 99221106

سایت: sabzmoshaver.com

ایمیل: sabzmoshaver@gmail.com

با ما در رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهترین باشید و آینده خود را بسازید و در رشته برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان بهترین باشید.

رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق مترو

رشته برق – برق مترو یکی از رشته های محبوب و مخصوص دانشگاه علمی کاربردی می باشد که داوطلبان بسیار زیادی سالیانه در رشته برق – برق مترو ثبت نام کرده و وارد دانشگاه می شوند. رشته کاردانی برق – برق مترو دانشگاه علمی کاربردی دارای واحدهای تخصصی و متفاوت با رشته های مشابه برق – برق مترو بقیه دانشگاه ها می باشد. در زیر درباره رشته برق – برق مترو کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بصورت کلی توضیح داده شده است و تمامی اطلاعاتی که برای رشته برق – برق مترو علمی کاربردی لازم دارید را در زیر قرار داده ایم.


رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق مترو

رشته برق – برق مترو یکی از رشته های محبوب و مخصوص دانشگاه علمی کاربردی می باشد که داوطلبان بسیار زیادی سالیانه در رشته برق – برق مترو ثبت نام کرده و وارد دانشگاه می شوند. رشته کاردانی برق – برق مترو دانشگاه علمی کاربردی دارای واحدهای تخصصی و متفاوت با رشته های مشابه برق – برق مترو بقیه دانشگاه ها می باشد. در زیر درباره رشته برق – برق مترو کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بصورت کلی توضیح داده شده است و تمامی اطلاعاتی که برای رشته برق – برق مترو علمی کاربردی لازم دارید را در زیر قرار داده ایم.

درباره رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته برق – برق مترو

رشته برق – برق مترو جز رشته های کاردانی علمی کاربردی می باشد و در واقع هیچ آزمونی برای ورود به رشته برق – برق مترو گرفته نمی شود. رشته های بسیار زیادی در مقطع کاردانی علمی کاربردی وجود دارد که یکی از آن ها رشته برق – برق مترو می باشد که در لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی قرار دارند.

همانگونه که می دانیم تمامی رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی قرار دارند. رشته برق – برق مترو در گروه صنعت قرار دارد و شما با انتخاب رشته برق – برق مترو دیگر رشته دیگری از گروه دیگر نمی توانید انتخاب نمایید.

آینده شغلی رشته برق – برق مترو بستگی به میزان سطح علمی و عملی دانشجو دارد. اگر دانشجو واحدهای عملی رشته برق – برق مترو را با تسلط کامل پشت سر بگذارد و صرفا بدنبال گذراندن واحد و گرفتن مدرک نباشند می توانند به راحتی وارد بازار کار شده و پیشرفت خوبی در رشته برق – برق مترو شوند.

میزان شهریه برق – برق مترو همانند بقیه رشته های بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی تقریبا در حدود 700 تا 900 هزار تومان برای هر ترم می باشد که شاید هر سال مقداری نیز به شهریه متغییر رشته برق – برق مترو افزوده گردد و باز هم میزان شهریه کاردانی رشته برق – برق مترو علمی کاربردی در مقایسه با بقیه دانشگاه ها مناسب تر می باشد. اطلاعات کامل در لینک " رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی " می توانید ببینید.

ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برق – برق مترو سالیانه دوبار در صورت می پذیرد. یکبار برای ورودی مهر ماه که معمولا در تیر ماه صورت می پذیرد و یکبار برای ورودی بهمن ماهکه معمولا دی ماه ثبت نام بدون کنکور را برای رشته برق – برق مترو انجام می دهند.

داوطلبان عزیز همچنین برای اطلاع از:

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق مترو

واحدهای تخصصی رشته برق – برق مترو علمی کاربردی

واحدهای عملی رشته برق – برق مترو علمی کاربردی

میزان شهریه واحدهای عملی و تخصصی و شهریه ثابت رشته برق – برق مترو

زمان ثبت نام دقیق رشته کاردانی برق – برق مترو علمی کاربردی

دانلود دفترچه ثبت نام رشته برق – برق مترو

آینده شغلی رشته برق – برق مترو کاردانی علمی کاربردی

معدل مورد نیاز برای قبولی در رشته برق – برق مترو کاردانی علمی کاربردی

عوامل موثر در قبولی رشته برق – برق مترو

و هر سوال دیگری درباره رشته برق – برق مترو و بقیه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور کمک بگیرید برای تماس با مشاوران سبز مشاور می توانید به وب سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید یا با راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار نمایید.

تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره: 9099071375

همراه اول : 99221106

سایت: sabzmoshaver.com

ایمیل: sabzmoshaver@gmail.com

با ما در رشته برق – برق مترو کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهترین باشید و آینده خود را بسازید و در رشته برق – برق مترو بهترین باشید.


12